JAK NAKUPOVAT :
1. SEZNÁMENÍ S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI
Doporučujeme se seznámit s nákupním řádem a reklamačním řádem.
Jsou zde podrobně popsány obchodní podmínky, vše o dopravě, možnosti storno objednávek, vrácení zboží atd.
V popisu reklamační podmínky se dozvíte veškerá pravidla uplatňování a řešení případných reklamací.
2. REGISTRACE
Nejvýhodnější je před tím než se rozhodnete něco koupit provést registraci. Můžete samozřejmě nakupovat i bez registrace ale pamatujte, že registrace Vám přináší velké výhody. Při dalším nákupu již nemusíte znovu vyplňovat všechny údaje potřebné k vyřízení a doručení Vaší objednávky. Registrovaní zákazníci mají také možnost kdykoli na stránkách AlenkaObchod.cz nebo AladinObchodu.cz zkontrolovat v jakém stavu se nachází jejich objednávky.
3. VÝBĚR ZBOŽÍ
V levém sloupci se nachází katalog zboží. Zboží můžete vyhledávat podle kategorie nebo podle výrobce.
Pokud víte co hledáte můžete najít požadovaný produkt zadáním klíčového slova do rámečku "vyhledávání".
Klikněte na tlačítko "detail" a ukáží se Vám podrobné informace o zboží a tlačítko "koupit"
V detailu zboží je vždy uvedeno:
koncová cena za zboží bez DPH i s DPH
Katalogové číslo (jedná se o interní číslo prodejce)
Dodací lhůta - číslo - znamená den (počítají se pracovní dny), kdy nejpozději zboží obdržíte. (Zboží, které je skladem je převážně dodáno již do 2 až 3 pracovních dnů). V dodací lhůtě také může být uvedeno: na dotaz - dodací lhůtu Vám rádi upřesníme telefonicky nebo mailem.
Popis produktu - popisuje vlastnosti daného zboží
Obrázek horní - obrázek vždy znázorňuje nabízené zboží. Obrázek se však může lišit v barevném provedení od skutečnosti. (někdy je v popisu produktu uvedená skutečně nabízená barva)
Obrázek horní, dolní - každý obrázek u zboží lze po kliknutí zvětšit.
V detailu zboží může být také uvedeno:
Skladem - ANO - výrobek je skladem a tak může být okamžitě expedován a nebo připraven na naší prodejně k vyzvednutí do 24 hodin.
- NE - výrobek není skladem a tak v případě jeho objednání bude zatím pouze rezervován a expedován až po dodání dodavatelem.
- na objednávku - výrobek není zařazen v našem běžném sortimentu, ale je možné ho u nás objednat. Prodejce tak výrobek objednává u svého dodavatele až po obdržení objednávky od zákazníka.
- na dotaz - jedná se o obrátkové zboží, u kterého se stav mění velice rychle, není tedy možné uvádět jeho aktuální dostupnost přímo u zboží. Dostupnost tohoto zboží Vám rádi sdělíme telefonicky.
4. VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A JEHO ÚPRAVY
Jste-li již rozhodnuti pro koupi, stiskněte "KOUPIT". Zobrazí se zpráva o vložení požadovaného množství do košíku, v pravém horním rohu se změní údaj o stavu košíku a přesunete se do košíku. Pokud chcete pokračovat v nákupu volbou „Zpět“ se vrátíte do obchodu. Pokud již nechcete uskutečnit další nákup, máte možnost svůj nákup upravit, můžete přepsat počet kusů jednotlivých položek košíku a volbou „Přepočítej košík“ potvrdit tuto změnu nebo můžete některou položku z košíku smazat kliknutím na červenou ikonku popelnice na pravém okraji řádku nebo můžete celý košík vysypat tlačítkem „Vysypat košík“. Po úpravě košíku přejdete k pokladně výběrem volby „Přejít k pokladně bez registrace“ nebo „Přejít k pokladně s registrací“.
5. POKLADNA A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pokladna bez registrace
Dostali jste se do pokladny kde je v horní části zobrazeno vybrané zboží s cenami a počtem kusů. Pokud chcete některou z položek zrušit nebo upravit stisknutím „Zpět“ se vrátíte do košíku.
Vyberte prosím způsob platby a dopravy podle toho jak Vám vyhovuje. Připojte k objednávce, pokud chcete jakoukoliv poznámku, vyplňte doručovací údaje do tabulky a pak Vám již nic nebrání v odeslání objednávky.
Pokladna s registrací
Pokud jste zvolili nákup s registrací a ještě neprovedli registraci, můžete tak učinit nyní.
Přihlaste se a po kontrole vybraného zboží a volbě platby a dopravy můžete přistoupit k odeslání objednávky. Stejně jako v pokladně bez registrace můžete se stisknutím odkazu „Zpět“ vrátit do košíku a upravit jeho obsah.
Pokud je zvolena platba bankovním převodem, objeví se Vám po odeslání objednávky informace potřebné k tomuto převodu a číslo objednávky. Peníze však doporučujeme převádět až po obdržení zprávy se stavem "čekání na platbu". Tato zpráva Vám přijde na Váš mail po kontrole objednávky prodejcem.
6. SLEDOVÁNÍ STAVU OBJEDNÁVEK
(nelze u objednávek odeslaných přes pokladnu bez registrace)
Jste-li přihlášeni, můžete v pravé části "uživatelská zóna" kliknout na odkaz "moje objednávky".
Zde jsou vypsány všechny vaše předchozí objednávky, včetně jejich stavu vyřízení.
7. KAŽDÝ ZÁKAZNÍK je vždy e-mailem dále informován o stavu své objednávky
Zprávy, které můžete obdržet na Váš mail / vysvětlení stavu objednávky :
1/ na Váš mail jako první zpráva vždy přijde Vaše objednávka (pokud Vám tato zpráva nepřijde a nebo uvedená objednávka nesouhlasí s Vaším záměrem, neváhejte nás prosím okamžitě kontaktovat telefonicky na tel.: 723 926 983 )
2/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: vyřizuje se - Tento stav znamená, že Vaší objednávku uviděl náš pracovník a začal objednávku vyřizovat.
3/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: připraveno k expedici - Tento stav znamená, že Vámi objednané zboží je již zabalené a připravené k odvozu dopravcem - tento stav není moc často používán, převážně používáme rovnou stav expedováno.
4/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: expedováno - Tento stav znamená, že Vámi objednané zboží je předáno přepravci a doručováno na Vaší adresu. Po obdržení tohoto stavu, bude Vámi objednané zboží dodáno na Vaší adresu již druhý den /nebo nejpozději do 2 dnů/. Pokud se tak nestane, neváhejte nás prosím kontaktovat.
5/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: osobní odběr - Tento stav znamená, že Vámi objednané zboží je připravené na naší prodejně k osobnímu odběru. Těšíme se tak na Vaší návštěvu.
6/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: čekání na platbu - Tento stav znamená, že Vámi objednané zboží bylo objednáno s platbou převodem a nyní Vaše objednávka čeká na připsání peněz na účet prodejce.
7/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: zaplaceno - Tento stav znamená, že prodejce obdržel peníze za Vámi objednané zboží.
8/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: storno - Tento stav znamená, že Vaše objednávka byla zrušena. ke zrušení objednávky dochází po vzájemné dohodě a na základě obchodních podmínek.
9/ Stav Vaší objednávky byl změněn na: nevyzvednuto - Tento stav znamená, že Vámi objednané zboží bylo odesláno, ale nebylo převzato. Přepravce vrátil tedy zásilku zpět k prodejci. Tento stav je převážně používán v případě zneužití prodejce zákazníkem.
Přejeme Vám příjemné nakupování a děkujeme za případné objednávky.
10.07 2015
Vážení zákazníci,
z důvodu ukončení provozu prodejny Víno z webu je od 15.6.2015 ZRUŠEN osobní odběr na Proseku.
25.09 2014
13.11 2013
21.09 2013
15.12 2012
Jak jste se dozvěděli o našem obchodě?
Vyhledávač - podle zboží (5420) Vyhledávač (Seznam, Google,...) (5017) Od kamarádů (4988) Jinak (4935)Celkem hlasů: 20348
Datum: 3.09.2011
výsledky starších anket
Čajový dům-čaje, byliny, koření Plastová okna Obklady, koupelny Bazény, septiky Plastová okna Matrace, postele E-internetové obchody CenyZboží.cz Internetové obchody Internetové obchody online Internetové obchody online Internetové shopy Běháme.cz Kabelky PAMM Loveme.czKuchyně Matrace, postele Krby Hračky, Lego Povlečení, prostěradla osvětlení svítidla markýzy, žaluzie dřevěné hračky NOSto.cz Kurýr Taxi Exotické ptactvo: Papoušci Plyšové hračky Úklid a správa nemovitostí Spodní prádlo a plavky Parfémy a značkové oblečení Pneumatiky a disky Pánské a dámské hodinky www.praha-prosek.cz Internetové obchody - katalog Nejlevnější šperky CFS: Chronický únavový syndrom nekuracke-restaurace.cz